Wednesday, October 12, 2011

~Eksklusif Cupcake...

Hi semua.....diharap sihat2 yer....=) entry kali ni mengenai cupcake special for hantaran...' Thanks pada customer yg minat nak order ngn saya.....Sesiapa yang berkenan bolehlah msg saya yer...call xnak yer  tQ.. =)

Jom layan picture....(^_^)



~Thanks Syikin.... 'Selamat bertunang'
Theme : soft orange + white


~Thanks Manja.... untuk adik ipar...



~ siap hias box...
Theme : Red White



~Thanks Kak Liza.....
Theme: nak warna peach,tp xbrapa menjadi.....huhu...sori dear....harap akak suke yg ini...



~ My cuppies for him,(ni la cupcake yg saya buat hantaran time E-Day saya baru2 ni...)
Theme: Aqua blue...(biru2 hijau)

**Berminat?? sms saya...
Jom order untuk hari bahagia anda.....xsalah kalau hari bahagia, kita beli yang mahal sikit,tapi puas hati.... =) 


Salam Sayang,
Ainaf Cupcake Choc

No comments:

Post a Comment